FAQ
Hoe kan ik mijn product(en) ruilen of retourneren?
Na ontvangst van uw bestelling heb je 14 dagen om deze terug te sturen of te herroepen. Na de herroeping heb je dan nog eens 14 dagen de tijd om de producten te retourneren. Om uw bestelling te herroepen, kun je contact met ons opnemen via info@m-hub.nl of gebruikmaken van Modelformulier voor herroeping deze kunt u naar ons mailen of uitprinten en mee sturen met het product. Voor het retourneren vragen we je om gebruik te maken van ons retourformulier en deze zo volledig mogelijk in te vullen en naar onze klantenservice te mailen zodat je retour is aangemeld. Zodra we uw retouraanmelding hebben ontvangen, zullen we het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten, mits het product in goede orde bij ons is teruggekomen. Voor meer informatie klik hier!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem contact op met onze klantenservice om je bestelling te annuleren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, je kunt je bestelling wijzigen zolang deze nog niet wordt verzonden. Neem contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is verzonden?
Nee, het is niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen nadat deze is verzonden. Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice als je een wijziging wilt doorvoeren en we zullen ons best doen om je te helpen.
Wat is de verzendtijd van mijn bestelling?
De verzending van je bestelling is afhankelijk van het product dat je hebt besteld. de geschatte levertijd bedraagt tussen de (5 tot 10 werkdagen). Houd er rekening mee dat de levering van gepersonaliseerde producten langer kan duren.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onvolledig is?
Als uw bestelling beschadigd of incompleet is, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en een vervangend product te verzenden indien nodig. en het product aan de retourneer-voorwaarden voldoet. (gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet worden geretourneerd, De reden hiervoor is dat gepersonaliseerde artikelen speciaal voor jou gemaakt worden en dus niet opnieuw verkocht kunnen worden)
Nadat wij je retourzending hebben ontvangen controleren wij of deze voldoet aan de voorwaarden voor een geldige retour. Een teruggestuurde bestelling wordt als geldig beschouwd als de producten indien redelijkerwijs mogelijk in de originele, onbeschadigde en onbeschreven fabrieksverpakking zitten.
We boeken het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen na herroeping terug op de rekening waarmee je hebt betaald. Dit doen we zodra we jouw retourzending en het retourformulier hebben ontvangen